Nieuwsbrief 5 (2020)

21 dec, 2020

Download deze nieuwsbrief (PDF) >

Beste Vrienden van Jacob Kritzraedt,

Na het succes van de Vriendendag 2019 zijn we met enthousiasme gestart met de organisatie van de Vriendendag 2020 waarbij wij u, net als het vorig jaar, wilden bijpraten over de actualiteiten en over de ontwikkelingen binnen de Stichting Jacob Kritzraedt, met name alle zaken waarmee de stichting het afgelopen jaar bezig is geweest. Daarnaast wilden we, net als het vorig jaar, weer inzoomen op een interessant actueel onderwerp.

De coronacrisis heeft daar helaas een stokje voor gestoken. Ook op dit moment is het nog steeds niet zeker, hoe een en ander zich ontwikkelt. Het blijven voorlopig onzekere tijden.

Het ziet er om die reden naar uit dat het dit jaar niet meer mogelijk is om met de Vrienden van Jacob Kritzraedt samen te komen.

Zonder tegenbericht zullen wij de Vriendendag verplaatsen naar het voorjaar 2021.
Zodra meer bekend is over de datum en het programma stellen wij u daar zo snel mogelijk van op de hoogte.

Het bestuur bestaat nu uit:

• Drs. Th.(Theo) J.G.M. Hanssen, voorzitter
  • Ing. P.(Peter) J.A. Vossen, secretaris
  • Drs. J.(Jan) W. Jeurissen, penningmeester
  • Ir. J.(Jo) A.G. Dukers
  • Dhr. J.(Hans) F.M. Giesen
  • Mr. F.(Frank) R. Hage
  • Drs. A.(Guus) M.P.P. Janssen
  • Drs. J.(Jo) M.A. Kreukels
  • Ing. Y.(Yvonne) J.J. Offermans – Leinders
  • Dhr. J.(Jan) G.A. Ruigt

Nieuwe ‘Vriend van Jacob Kritzraedt’ ?

Mochten er in uw familie-, kennissen- en/of vriendenkring mensen zijn die ook graag “Vriend van Jacob Kritzraedt” willen worden, dan kunnen zij ons dit per e-mail laten weten (secretariaat@stichtingjacobkritzraedt.nl), graag met vermelding van naam/namen, post- en e-mailadres en telefoonnummer.

Na overmaking van de jaarbijdrage ad € 10,00 per persoon op rekening NL18 RABO 0187 6666 01 van onze stichting, krijgen zij als nieuwe “Vriend van Jacob Kritzraedt” het jubileumboekje dat wij bij het 65-jarig bestaan van onze stichting in 2017 uitgegeven hebben en – zodra de datum bekend is –tijdig een uitnodiging voor onze jaarlijkse “Vriendenactiviteit”.

Nieuwsbrief 8 (2021)

De huidige eigenaren van het voormalige klooster Sint-Agnetenberg van de Liefdezusters van het Kostbaar Bloed in de Plakstraat willen er woningen realiseren. Daarvoor moet wel de bestemming worden gewijzigd en daarom is er een aangepast bestemmingsplan in procedure gebracht.

Nieuwsbrief 7 (2021)

De lente komt maar moeizaam op gang. Als ik dit opschrijf lijkt het eerder herfst dan lente en ook de temperatuur blijft ver achter bij wat we normaal mogen verwachten. Volgende week wordt beter weer voorspeld door de weerman op de radio. Hoop doet leven.

Nieuwsbrief 6 (2020)

Wie had een jaar geleden kunnen vermoeden wat voor een jaar we tegemoet zouden gaan? Op 1 januari wensten we iedereen een Gelukkig en Gezond Nieuwjaar. Dit doen we elk jaar. Dat lijkt zo vanzelfsprekend. Maar 2020 is een jaar geworden waarin alle vanzelfsprekende zaken in ons leven op de kop werden gezet.