Vriendenactiviteit 2019

22 jul, 2019

De Vriendenactiviteit was al enige tijd geleden gepland op zaterdagmiddag 24 augustus in “Oos Zittesj Hoes”, Odasingel 659 te Sittard, van 13:00 tot 17:00 uur.

Programma

Het programma begint om 13:00 uur (met inloop vanaf 12:30 uur) met koffie/thee met vlaai. Daarna de film over de restauratie van de Jezuïetenkapel, gevolgd door een korte informatie over de zaken waarvoor onze stichting zich op dit moment inzet, afgesloten met een hapje en een drankje en – in groepen – een bezoek (met een toelichting) aan de kapel. Afsluiting om 17:00 uur.

De zaal van “Oos Zittesj Hoes” is bereikbaar via de onderdoorgang van flatgebouw Oda Park aan de Odasingel in Sittard. Aan het einde bevindt zicht rechts een glazen schuifdeur en de op de verdieping gelegen zaal is per trap of lift bereikbaar. Parkeren is (betaald) mogelijk in de Odaparking of bij de voormalige Bernadettekerk in de Baandert.

Aanmelding

Aanmelding bij voorkeur per mail (jga.ruigt@gmail.com) bij bestuurslid Jan Ruigt of schriftelijk naar Postbus 691 – 6130 AR Sittard, met vermelding van het aantal Vrienden en hun naam/namen.

In verband met de organisatie en de catering aanmelding graag uiterlijk op 18 augustus.

Nieuwsbrief 6 (2020)

Wie had een jaar geleden kunnen vermoeden wat voor een jaar we tegemoet zouden gaan? Op 1 januari wensten we iedereen een Gelukkig en Gezond Nieuwjaar. Dit doen we elk jaar. Dat lijkt zo vanzelfsprekend. Maar 2020 is een jaar geworden waarin alle vanzelfsprekende zaken in ons leven op de kop werden gezet.

Nieuwsbrief 5 (2020)

Na het succes van de Vriendendag 2019 zijn we met enthousiasme gestart met de organisatie van de Vriendendag 2020 waarbij wij u, net als het vorig jaar, wilden bijpraten over de actualiteiten en over de ontwikkelingen binnen de Stichting Jacob Kritzraedt, met name alle zaken waarmee de stichting het afgelopen jaar bezig is geweest.

Nieuwsbrief 4 (2020)

Als bestuur van de Stichting Jacob Kritzraedt zijn wij erg blij dat Theo Hanssen besloten heeft onze nieuwe voorzitter te willen zijn. In deze Nieuwsbrief stelt hij zich graag aan jullie voor.