Vrienden van Jacob Kritzraedt

Steun onze stichting en het cultureel erfgoed van Sittard

Word vriend van de stichting

De Stichting Jacob Kritzraedt heeft als zodanig geen leden. Enerzijds om de financiële mogelijkheden te vergroten maar vooral om binding tot stand te brengen met mensen die het doel van de stichting onderschrijven, bestaat sinds het jubileumjaar 2017 de mogelijkheid lid te worden van de Vrienden van Jacob Kritzraedt. Deze Vrienden worden middels een periodieke “Nieuwsbrief” op de hoogte gehouden en tijdens de jaarlijkse “Vriendenactiviteit” bijgepraat.

De Stichting Jacob Kritzraedt wil ontwikkelingen zo goed en zo kwaad mogelijk meekrijgen door vooral regelmatig rond te kijken en de publicaties van de overheid te volgen.

De Vrienden van Jacob Kritzraedt kunnen behulpzaam zijn bij het traceren en volgen van zowel positieve als negatieve ontwikkelingen door deze te melden aan het secretariaat.

Het laatste nieuws

Nieuwsbrief 6 (2020)

Wie had een jaar geleden kunnen vermoeden wat voor een jaar we tegemoet zouden gaan? Op 1 januari wensten we iedereen een Gelukkig en Gezond Nieuwjaar. Dit doen we elk jaar. Dat lijkt zo vanzelfsprekend. Maar 2020 is een jaar geworden waarin alle vanzelfsprekende zaken in ons leven op de kop werden gezet.

Nieuwsbrief 5 (2020)

Na het succes van de Vriendendag 2019 zijn we met enthousiasme gestart met de organisatie van de Vriendendag 2020 waarbij wij u, net als het vorig jaar, wilden bijpraten over de actualiteiten en over de ontwikkelingen binnen de Stichting Jacob Kritzraedt, met name alle zaken waarmee de stichting het afgelopen jaar bezig is geweest.

Nieuwsbrief 4 (2020)

Als bestuur van de Stichting Jacob Kritzraedt zijn wij erg blij dat Theo Hanssen besloten heeft onze nieuwe voorzitter te willen zijn. In deze Nieuwsbrief stelt hij zich graag aan jullie voor.

Iets te melden?

Wanneer u op het gebied van het behoud van plaatselijk of regionaal erfgoed in Sittard en omgeving iets positiefs of negatiefs tegenkomt en u wil ons dat laten weten, aarzel dan niet om contact op te nemen.